Rezultati

eNauka >  Rezultati >  The influence of digital political communication supported by neuromarketing methods on consumer perception towards a tourist destination
Naziv: The influence of digital political communication supported by neuromarketing methods on consumer perception towards a tourist destination
Autori: Baltezarević, Radoslav  ; Baltezarević, Vesna  
Godina: 2022
Publikacija: Megatrend revija
ISSN: 1820-3159 Megatrend revija Pretraži identifikator
Izdavač: Beograd : Univerzitet "Megatrend"
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 19 br. 3 str. 13-33
DOI: 10.5937/MegRev2202013B
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/877621
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz CrossRef-a) Baltezarević, Radoslav
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

1
OpenCitations
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.