Резултати

еНаука >  Резултати >  Synergy between marketing strategies 4.0 and knowledge management processes in small and medium enterprises
Назив: Synergy between marketing strategies 4.0 and knowledge management processes in small and medium enterprises
Аутори: Ugrinov, Stefan  ; Kavalić, (Zakin) Mila  ; Terek, Stojanović Edit  ; Gluvakov, Verica  ; Gaborov, Maja  
Година: 2023
Публикација: Virtual international conference Path to a knowledgesociety-managing risks and innovation - PaKSoM, 5, Niš, Srbija, 2023, 23. okt - 24. okt
Издавач: Niš : Complex System Research Centre
Belgrade : Mathematical Institute of the Serbian Academy of Sciences and Arts
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-82602-02-6 Претражи идентификатор
Колација: vol. 5 br. 1 str. 1-1
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/877861
URL: https://miteam.mi.sanu.ac.rs/embed/asset/8Qtmh3kXmuRzNpg8G
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Gaborov, Maja
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.