Резултати

еНаука >  Резултати >  Anallysis of digital marketingh and branding for the purpose of understanding the consumers in digital age
Назив: Anallysis of digital marketingh and branding for the purpose of understanding the consumers in digital age
Аутори: Borić, S.; Stanisavljev, (Zec) Sanja  ; Kavalić, (Zakin) Mila  ; Vlahović, Marko; Tobolka, Erika 
Година: 2016
Публикација: International conference on applied internet and information technologies - ICAIIT, 6, Bitola, Makedonija, 2016, 03. jun - 04. jun
Издавач: Bitola, Makedonija: University "St. Kliment Ohridski"
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-9989-870-75-0 Претражи идентификатор
Колација: vol. 6 br. 1 str. 375-381
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/877903
URL: https://www.aiitconference.org/archive/Proceedings_AIIT2016.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Kavalić, Mila
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.