Резултати

еНаука >  Резултати >  The impact of credibility of influencers recommendations on social media on consumers behavior towards brands
Назив: The impact of credibility of influencers recommendations on social media on consumers behavior towards brands
Аутори: Kwiatek, Piotr; Baltezarević, Radoslav  ; Papakonstantinidis, Stavros
Година: 2021
Публикација: Informatologia
ISSN: 1848-7793 Претражи идентификатор
Издавач: Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 54 br. 3-4 str. 181-196
DOI: 10.32914/i.54.3-4.5
Scopus-ID: 2-s2.0-85117569277
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/878034
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Baltezarević, Radoslav
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

10
SCOPUSTM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.