Резултати

еНаука >  Резултати >  Daning-Krugerov efekat - uticaj iskrivljene realnosti na percepciju potrošača prema luksuznim brendovima
Назив: Daning-Krugerov efekat - uticaj iskrivljene realnosti na percepciju potrošača prema luksuznim brendovima
Аутори: Baltezarević, Radoslav  ; Baltezarević, Ivana  
Година: 2021
Публикација: Baština
ISSN: 0353-9008 Baština Претражи идентификатор
Издавач: Leposavić : Institut za srpsku kulturu Priština
Тип резултата: Научни чланак
Колација: br. 55 str. 237-253
DOI: 10.5937/bastina31-33832
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/878150
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Baltezarević, Radoslav
М-категорија: 
24M24 - Водећи национални часопис категорије M24

4
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.