Резултати

еНаука >  Резултати >  Consumer experience and the role of promotion on the mobile device market
Назив: Consumer experience and the role of promotion on the mobile device market
Аутори: Bakator, Mihalj  ; Borić, Slađana
Година: 2017
Публикација: Journal of Engineering Management and Competitiveness (JEMC)
ISSN: 2334-9638 JEMC (Journal of Engineering Management and Competitiveness) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 7 br. 1 str. 11-19
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/878859
URL: http://www.tfzr.uns.ac.rs/jemc/files/Vol7No1/V7N12017-02.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Bakator, Mihalj
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.