Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Значај примене задатака семантичке флуентности у процени језичких способности деце предшколског узраста
Naziv: Значај примене задатака семантичке флуентности у процени језичких способности деце предшколског узраста
Тhe importance of using semantic fluency tasks in assessing language abilities of preschool children
Autori: Ječmenica, Nevena  ; Drljan, Bojana  
Godina: 2023
Publikacija: Национални научни скуп „Интервенције у раном детињству и предшколству” Београд, 22. децембар 2023. Зборник радова
Izdavač: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-6203-175-4 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 123-132
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/5393
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/879652
Projekat: Зборник радова је настао као резултат Пројекта „Интервенције у раном детињству и предшколству” чију реализацију је сопственим средствима подржао Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију (руководилац Пројекта проф. др Мирјана Ђорђевић), као и резултат пројеката које финансира Министарство науке, технолошког развоја и иновација Републике Србије (број уговора 451-03-47/2023-01/200096).
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca