Резултати

еНаука >  Резултати >  Методика теоријске наставе: важност корелације предмета средњошколског образовног курикулума на примеру предмета Хармонија
Назив: Методика теоријске наставе: важност корелације предмета средњошколског образовног курикулума на примеру предмета Хармонија
Аутори: Vujošević, Nevena J.  
Година: 2020
Публикација: Зборник радова са III Округлог стола Унапређење наставе на Катедри за музичку теорију и педагогију (20. VI 2019), уреднице Јасна Вељановић и Невена Вујошевић
Издавач: Крагујевац : Филолошко-уметнички факултет
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: ISBN 978-86-80796-55-0 ИСБН није валидан Претражи идентификатор
Колација: str. 23-32
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/880440
URL: https://drive.google.com/file/d/1I8AOTINJprlbIMvVmbmOyCqR-nPcb1_x/view
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Vujošević, Nevena
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.