Резултати
еНаука >
Резултати >
Методика теоријске наставе: важност корелације предмета средњошколског образовног курикулума на примеру предмета Хармонија
Назив: | Методика теоријске наставе: важност корелације предмета средњошколског образовног курикулума на примеру предмета Хармонија | Аутори: | Vujošević, Nevena J. | Година: | 2020 | Публикација: | Зборник радова са III Округлог стола Унапређење наставе на Катедри за музичку теорију и педагогију (20. VI 2019), уреднице Јасна Вељановић и Невена Вујошевић | Издавач: | Крагујевац : Филолошко-уметнички факултет | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | ISBN 978-86-80796-55-0 ИСБН није валидан Претражи идентификатор | Колација: | str. 23-32 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/880440 | URL: | https://drive.google.com/file/d/1I8AOTINJprlbIMvVmbmOyCqR-nPcb1_x/view | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz ORCID-a) Vujošević, Nevena | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.