Резултати

еНаука >  Резултати >  Ciljana marketing komunikacija posredstvom Viber platforme: slučaj kompanije iz realnog sektora Bosne i Hercegovine
Назив Ciljana marketing komunikacija posredstvom Viber platforme: slučaj kompanije iz realnog sektora Bosne i Hercegovine
Targeted marketing communications through the Viber platform: a case of a company from the Bosnia and Herzegovina real sector
Аутори: Milovanović, Mirjana; Mamula Nikolić, Tatjana  
Година: 2022
Публикација: Domaća konferencija sa međunarodnim učešćem "Izazovi i perspektive marketinga", Zlatibor, 5-7. novembar 2021. / Zbornik radova ; urednici Hasan Hanić, Saša Veljković
Издавач: Beograd : Srpsko udruženje za marketing - SEMA
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-903768-1-0 Претражи идентификатор
Колација: str. 151-159
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/880708
URL: http://www.sema.rs/repository/download/zbornik-radova-izazovi-i-perspektive-marketinga-2021.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Mamula Nikolić, Tatjana
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Захтев за исправку

Порука ће бити послата Вашем НИО уреднику

Молимо Вас да унесете садржај

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.