Резултати

еНаука >  Резултати >  Effects of marketing indicators application on brand evaluation
Назив: Effects of marketing indicators application on brand evaluation
Efekti primene marketinških indikatora za ocenu brenda
Аутори: Janjić, Ljubica; Arsić, Ljiljana  ; Anđelković, Žaklina
Година: 2022
Публикација: Bizinfo Blace
ISSN: 2217-2769 Bizinfo (Blace) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 13 br. 2 str. 91-98
DOI: 10.5937/bizinfo2202091j
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/881528
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Arsić, Ljiljana
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.