Резултати

еНаука >  Резултати >  Partnerstvo kao marketing stimulans ekološki odgovorne trgovine na prostoru bivše Jugoslavije
Назив: Partnerstvo kao marketing stimulans ekološki odgovorne trgovine na prostoru bivše Jugoslavije
Аутори Raletić, Jotanović Saša; Kovljenić, Mina; Okanović, Andrea  ; Živkucin, Slobodan
Година: 2023
Публикација: Oditor
ISSN: 2217-401X Oditor - časopis za Menadžment, finansije i pravo Претражи идентификатор
Издавач: Beograd, Srbija: Centar za ekonomska i finansijska istraživanja
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 9 br. 3 str. 81-114
DOI: 10.59864/Oditor32303RJ
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/881821
URL: https://oditor.rs/index.php/oditor/article/view/200/175
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Okanović, Andrea
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.