Резултати

еНаука >  Резултати >  CONSUMERS' PREFERENCES TOWARDS CHEESE ATTRIBUTES IN SERBIA : CONJOINT ANALYSIS
Назив: CONSUMERS' PREFERENCES TOWARDS CHEESE ATTRIBUTES IN SERBIA : CONJOINT ANALYSIS
Аутори: Užar, Dubravka  ; Filipović, Jelena  
Година: 2023
Публикација: Četvrta nacionalna konferencija SEMA: IZAZOVI I PERSPEKTIVE MARKETINGA : zbornik radova, Zlatibor, 3-5. novembar 2023.
Издавач: Beograd: Srpsko udruženje za marketing – SeMA
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-903768-2-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 30-37
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/883200
https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:32370
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.