Резултати

еНаука >  Резултати >  SOCIAL MARKETING IN CREATING COMPETITIVE ADVANTAGE OF COMPANIES IN THE REPULIC OF SERBIA
Назив: SOCIAL MARKETING IN CREATING COMPETITIVE ADVANTAGE OF COMPANIES IN THE REPULIC OF SERBIA
Аутори: Grubor, Aleksandar  ; Salai, Suzana ; Kovač, Žnideršić Ružica; Marić, Dražen  
Година: 2012
Публикација: Advances in Business-Related Scientific Research Conference, 1, Venice, Italija, 2012, 28. mar - 30. mar
Издавач: Venice, Italija: ABSCR
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-961-92917-3-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 6-15
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/884069
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Grubor, Aleksandar
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.