Резултати

еНаука >  Резултати >  Empirijsko istraživanje primene društvenih mreža u promociji ponude hotela Republike Srbije
Назив: Empirijsko istraživanje primene društvenih mreža u promociji ponude hotela Republike Srbije
EMPIRICAL RESEARCH ON THE SOCIAL MEDIA APPLICATION IN THE PROMOTION OF THE HOTEL OFFER OF THE REPUBLIC OF SERBIA
Остали називи: EMPIRICAL RESEARCH ON THE SOCIAL MEDIA APPLICATION IN THE PROMOTION OF THE HOTEL OFFER OF THE REPUBLIC OF SERBIA
Аутори: Podovac, Milena  ; Drpić, Danijel; Milojica, Vedran
Година: 2021
Публикација: ZBORNIK RADOVA REGIONALNI RAZVOJ I PREKOGRANIČNA SARADNJA
Издавач: UGOVORNA OKRUŽNA PRIVREDNA KOMORA PIROT
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-900497-4-5 Претражи идентификатор
Колација: str. 499-512
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/20047
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/884919
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.