Резултати

еНаука >  Резултати >  SOCIAL MARKETING IN CREATING COMPETITIVE ADVANTAGE OF COMPANIES IN THE REPUBLIC OF SERBIA
Назив SOCIAL MARKETING IN CREATING COMPETITIVE ADVANTAGE OF COMPANIES IN THE REPUBLIC OF SERBIA
Аутори: Grubor, Aleksandar  ; Salai, Suzana ; Kovač, Žnideršić Ružica; Marić, Dražen  
Година: 2014
Публикација: Advances in Business-Related Scientific Research Journal
ISSN: 1855-931X Advances in Business Related Scientific Research Journal (Slovenia) Претражи идентификатор
Издавач: Piran, Slovenija: GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 5 br. 1 str. 43-54
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/885471
URL: https://www.absrc.org/wp-content/uploads/2015/09/ABSRJ_2014_Vol5_No1.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Grubor, Aleksandar
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.