Резултати

еНаука >  Резултати >  Service Quality as a Factor of Marketing Competitiveness
Назив: Service Quality as a Factor of Marketing Competitiveness
Аутори: Grubor, Aleksandar  ; Salai, Suzana ; Leković, Božidar 
Година: 2008
Публикација: International conference ASECU: Development: Cooperation and Competitiveness, Academy of Economic studies, 4, Bukurešt, Rumunija, 2008
Издавач: Bukurešt, Rumunija: Association of Economic Universities of South and East Europe and Black Sea Region and Academy of Economic Studies
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 273-281
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/885846
URL: https://www.asecu.gr/files/RomaniaProceedings/29.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Grubor, Aleksandar
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.