Резултати

еНаука >  Резултати >  ANALYSIS OF CONSUMER BEHAVIOR AND MARKETING STRATEGY IMPROVEMENT
Назив: ANALYSIS OF CONSUMER BEHAVIOR AND MARKETING STRATEGY IMPROVEMENT
Аутори: Bakator, Mihalj  ; Ivin, (Popović) Dragica; Vuković, Đorđe; Petrović, Nikola
Година: 2016
Публикација: EMC-International Symposium Engeneering Management and Competiteveness, 6, Kotor, Crna Gora, 2016, 17. jun - 18. jun
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7672-284-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 201-205
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/888729
URL: http://www.tfzr.uns.ac.rs/emc/proceedings/emc2016proceedings.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Bakator, Mihalj
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.