Резултати

еНаука >  Резултати >  Истраживање „Личности“ бренда као детерминанта лојалности потрошача мобилних телефона и аутомобила у Републици Србији
Назив: Истраживање „Личности“ бренда као детерминанта лојалности потрошача мобилних телефона и аутомобила у Републици Србији
Аутори: Đukić, Suzana  ; Stankovic, Jelena  
Година: 2021
Публикација: Emerging trends in global and national economy / [Proceedings of the International scientific conference], Niš, October 14th, 2021
Издавач: Niš : Ekonomski fakultet Univerziteta
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6139-222-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 113-120
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/889509
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Stanković, Jelena
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.