Резултати

еНаука >  Резултати >  Needs of modern consumers through observing online shopping
Назив: Needs of modern consumers through observing online shopping
Аутори: Borić, Slađana; Bakator, Mihalj  ; Erdenebileg, Shajinbat
Година: 2017
Публикација: International Multidisciplinary Scientific Conference EUROBRAND, 14, Zrenjanin, Srbija, 2017, 05. maj - 05. maj
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-88065-36-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 180-190
VBS COBISS 315632647
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/889666
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Bakator, Mihalj
Напомена о доступности: Пуни текст је доступан само у штампаној форми
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.