Резултати

еНаука >  Резултати >  Relationship between Brand Value and Customer Satisfaction – The Empirical Verification of the “Sony” Brand
Назив: Relationship between Brand Value and Customer Satisfaction – The Empirical Verification of the “Sony” Brand
Аутори: Milojić Stanojević, Marija  
Година: 2015
Публикација: Proceedings / 5th International Conference "Economics and Management based on New Technologies" - EMoNT 2015, Vrnjačka Banja, 18-21 June 2015 ; [organizer] SaTCIP [Scientific and Technical Center for Intellectual Property], Vrnjačka Banja ; editor Predrag V. Dašić
Издавач: Vrnjačka Banja : Scientific and Technical Center for Intellectual Property SaTCIP
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6075-055-8 Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/891633
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Milojić Stanojević, Marija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.