Резултати

еНаука >  Резултати >  Digital Marketing Campaign As A Learning Tool On Customer Requirements In Product Development
Назив: Digital Marketing Campaign As A Learning Tool On Customer Requirements In Product Development
Аутори: Paunovic, Lidija  ; Milunovic, Sandra Koprivica  
Година: 2022
Публикација: International Scientific Conference "Unitech 2022" Gabrovo
ISSN: 1313-230X Претражи идентификатор
Издавач: Gabrovo : Techn. Univ. of Gabrovo
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: vol. 2 str. 172-177
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/894680
URL: https://unitech2022.tugab.bg/images/c2022/ssh/p6.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Paunović, Lidija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.