Резултати

еНаука >  Резултати >  Campagnes promotionnelles et traitement médiatique de grandes compétitions sportives – les outils du soft power
Назив: Campagnes promotionnelles et traitement médiatique de grandes compétitions sportives – les outils du soft power
Аутори: Šibalić, Vanja  
Година: 2022
Публикација: Soft power of the Balkan screens = Meka moć ekrana Balkana
Издавач: Belgrade : Faculty of Dramatic Arts, Institut for theatre, film, radio and television = Beograd : Fakultet dramskih umetnosti, Institut za pozorište, film, radio i televiziju
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-82101-99-4 Претражи идентификатор
Колација: str. 97-108
VBS COBISS: 82995977
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/82995977#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/895667
URL: https://fdu.bg.ac.rs/uploads/files/Institut/Tematski%20zbornici/2022%20Soft%20Power%20of%20the%20Balcan%20Screens.pdf
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.