Резултати

еНаука >  Резултати >  Application of artificial intelligence in digital marketing
Назив: Application of artificial intelligence in digital marketing
Аутори: Marić, Mirjana  ; Grljević, Olivera  ; Gluščević, Luka  
Година: 2024
Публикација: Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici
ISSN: 0350-2120 Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: br. Online first
DOI: 10.5937/AnEkSub2300033M
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/896757
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Grljević, Olivera
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.