Резултати

еНаука >  Резултати >  The Relationship between Bank Employee Training and Customer's Satisfaction: A Field Study on Commercial Banks Operating in Libya
Назив: The Relationship between Bank Employee Training and Customer's Satisfaction: A Field Study on Commercial Banks Operating in Libya
Аутори: Jaballa, Jamal Ali; Gorgevic, Bojan  
Година: 2022
Публикација: International Journal of Scientific and Research Publications (IJSRP)
ISSN: 2250-3153 Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 12 br. 2 str. 475-475
DOI: 10.29322/IJSRP.12.02.2022.p12260
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/899918
URL: https://www.ijsrp.org/research-paper-0222.php?rp=P12212018
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Đorđević, Bojan
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.