Резултати

еНаука >  Резултати >  Customer Relationship Management in banking sector
Назив: Customer Relationship Management in banking sector
Аутори: Zelenović, Vera  ; Davidović, Milivoje; Pjanić, Miloš  
Година: 2010
Публикација: Proceedings : The Challenges of Economic Science and Practice in the 21st Century, Niš, October 14-15, 2010
Издавач: Niš, Srbija: Ekonomski fakultet
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6139-019-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 285-293
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/901494
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Pjanić, Miloš
Migrirano iz RIS podataka
Напомена: Rad saopšten na medjunarodnoj naučnoj konferenciji The challenges of economic science and practice in the 21st century
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.