Резултати

еНаука >  Резултати >  Political Marketing in Digital Games: ‘Game Over’ for Traditional Political Marketing Methods
Назив: Political Marketing in Digital Games: ‘Game Over’ for Traditional Political Marketing Methods
Аутори: Baltezarevic, Radoslav  ; Baltezarevic, Borivoje  ; Baltezarevic, Vesna  ; Piotr Kwiatek; Baltezarevic, Ivana  
Година: 2019
Публикација: Acta Ludologica
ISSN: 2585-8599 Acta Ludologica (Slovakia) Претражи идентификатор
Издавач: Trnava : The Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 2 br. 2 str. 28-46
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/902387
URL: https://actaludologica.com/political-marketing-in-digital-games-game-over-for-traditional-political-marketing-methods/
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Baltezarević, Radoslav
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.