Резултати

еНаука >  Резултати >  Viral marketing communication on social networks: ethical dilemmas
Назив: Viral marketing communication on social networks: ethical dilemmas
Аутори: Baltezarevic, Radoslav  ; Baltezarevic, Ivana  
Уредници: Baltezarevic, Vesna  ; Gajic, Dejana; Nikolova-Markovic, Aleksandra
Година: 2020
Публикација: Law and New Technologies
Издавач: Saarbrücken : Lap Lambert Academic Publishing
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-620-3-19872-0 Претражи идентификатор
Колација: str. 89-108
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/902391
URL: https://www.morebooks.de/shop-ui/shop/product/9786203198720
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Baltezarević, Radoslav
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.