Резултати

еНаука >  Резултати >  Изграђеност појма мерење дужине коришћењем лењира код ученика 2. и 4. разреда основне школе
Назив: Изграђеност појма мерење дужине коришћењем лењира код ученика 2. и 4. разреда основне школе
Аутори: Antić, Milica D.  
Година: 2018
Публикација: Metodička teorija i praksa
ISSN: 0354-9801 2560-5445 Metodička praksa Претражи идентификатор
Издавач: Београд : Заједница учитељских факултета Србије
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 18 br. 2 str. 277-290
DOI: https://doi.org/10.5937/metpra1802277A
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/903740
URL: http://www.metodickapraksa.rs/wp-content/uploads/mp-2018-02/05Antic.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Antić, Milica
М-категорија: 
53M53 - Рад у нац. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.