Резултати

еНаука >  Резултати >  The Role of the Consumer's Personality in Creating the Brand's Personality
Назив: The Role of the Consumer's Personality in Creating the Brand's Personality
Аутори: Stanković, Jelena  
Година: 2022
Публикација: Annals of Spiru Haret University. Economic Series
ISSN: 2068-6900 2393-1795 Annals of Spiru Haret University. Economic Series (Romania) Претражи идентификатор
Издавач: Editura Fundaţiei România de Mâine
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 22 br. 4 str. 340-352
DOI 10.26458/22418
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/903756
URL: https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1180531
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Stanković, Jelena
Напомена о доступности: Пуни текст није јавно доступан
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.