Резултати

еНаука >  Резултати >  Истраживање мотива и ставова потрошача према „Зеленим производима“ као основа за развијање маркетинг стратегије предузећа у Републици Србији
Назив: Истраживање мотива и ставова потрошача према „Зеленим производима“ као основа за развијање маркетинг стратегије предузећа у Републици Србији
Аутори: Stanković, Ljiljana  ; Đukić, Suzana  ; Stanković, Jelena  
Година: 2019
Публикација: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : Srpsko udruženje za marketing
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 50 br. 3 str. 167-178
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/903768
URL: http://www.sema.rs/repository/download/marketing-vol-50-no-3.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Stanković, Jelena
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.