Резултати

еНаука >  Резултати >  Mobilni marketing kao savremeni način promovisanja proizvoda
Назив: Mobilni marketing kao savremeni način promovisanja proizvoda
Аутори: Đokić, Ines  ; Milovanov, Olja
Година: 2017
Публикација: Proceedings : Strategic Management and decision support systems in strategic Management, 22, Subotica, Srbija, 2017, 19. maj - 19. maj
Издавач: Subotica, Srbija: Ekonomski fakultet u Subotici
Тип резултата: Остало
ISBN: 978-86-7233-362-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 420-426
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/904379
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Đokić, Ines
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.