Резултати

еНаука >  Резултати >  Percipirani uticaj medija na ponašanje potrošača prehrambenih proizvoda
Назив: Percipirani uticaj medija na ponašanje potrošača prehrambenih proizvoda
Аутори: Đokić, Ines  
Година: 2017
Публикација: Marketing - Časopis za marketing, teoriju i praksu
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : Srpsko udruženje za marketing,
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 48 br. 1 str. 20-29
DOI: 10.5937/markt1701020D
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/904380
URL: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0354-3471/2017/0354-34711701020D.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Đokić, Ines
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.