Резултати

еНаука >  Резултати >  Integrating Human Resources and Customer Relationship Management for Student Satisfaction in Higher Education: Gaining a Competitive Advantage"
Назив: Integrating Human Resources and Customer Relationship Management for Student Satisfaction in Higher Education: Gaining a Competitive Advantage"
Аутори: Ilić, Milena  ; Nevenka Popović Šević  ; Bojan Ristić
Година: 2020
ISSN: 2620-0597 Претражи идентификатор
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 501
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/905189
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Ilić, Milena
Напомена: Ilić M, Popović Šević N, Ristić B. (2020). Integrating Human Resources and Customer Relationship Management for Student Satisfaction in Higher Education: Gaining a Competitive Advantage" International May Conference on Strategic Management (IMCSM), XVI, Issue (1) 2020. 501-508. September 25-27, 2020, Bor, Serbia.
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.