Резултати

еНаука >  Резултати >  Determening target auditorium for Serbian internal national branding
Назив: Determening target auditorium for Serbian internal national branding
Аутори: Đokić, Nenad  ; Đokić, Ines  
Година: 2016
Публикација: BOOK OF ABSTRACTS : International scientific conference: DEVELOPMENT, COMPETITIVENESS AND INEQUALITY IN EU AND WESTERN BALKANS Belgrade, Serbia November 26th 2015
Издавач: Belgrade : Institute of Economic Sciences
Subotica : Faculty of Economics Subotica, University of Novi Sad
Sofia : Sofia Univesity St. Kliment Ohridski
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-89465-19-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 164-181
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/906779
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Đokić, Nenad
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.