Резултати

еНаука >  Резултати >  Perspektive primene viralnog marketinga u prehrambenoj industriji u Republici Srbiji
Назив: Perspektive primene viralnog marketinga u prehrambenoj industriji u Republici Srbiji
Аутори: Шурјановић, Иван
Остала ауторства: Sudarević, Tomislav  ; Vlahović, Branislav  ; Grubor, Aleksandar  
Година: 2012
Издавач: Novi Sad : [I. Šurjanović]
Тип резултата: Докторска дисертација
Колација: str. IX, 250 listova
VBS COBISS: 280623623
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/909995
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.