Резултати

еНаука >  Резултати >  Upravljanje reputacijom primenom koncepta korporativne društvene odgovornosti u marketingu i odnosima s javnošću
Назив: Upravljanje reputacijom primenom koncepta korporativne društvene odgovornosti u marketingu i odnosima s javnošću
Аутори: Vlastelica, Tamara  
Остала ауторства: Filipović, Vinka ; Kostić-Stanković, Milica  ; Hanić, Hasan 
Година: 2012
Издавач: Beograd : [T. Vlastelica Bakić]
Тип резултата: Докторска дисертација
Колација: str. 392 lista
VBS COBISS: 40720143
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/914609
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.