Резултати

еНаука >  Резултати >  Customer perception of facebook marketing significance in different phases of their customer journey
Назив: Customer perception of facebook marketing significance in different phases of their customer journey
Аутори: Đokić, Ines  ; Milićević, Nikola  
Година: 2018
Публикација: Business and Applied Economics : book of abstracts : Theoretical and Empirical Aspects of Economic Science - 60 Years of Challenges and Opportunites, 10, Beograd, Srbija, 2018, 01. nov - 01. nov
Издавач: Beograd : Institute of Economic Sciences
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-89465-42-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 101-102
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/915077
URL: https://www.library.ien.bg.ac.rs/index.php/zb/article/view/577/527
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Milićević, Nikola
Напомена о доступности: Подаци и/или пуни текст су непотпуни
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.