Резултати

еНаука >  Резултати >  Neuromarketing Research - A New Mirror on Consumer Behaviour
Назив: Neuromarketing Research - A New Mirror on Consumer Behaviour
Аутори: Šević, Popović Nevenka  ; Milica Slijepčević  ; Ivana Radojević
Година: 2017
Издавач: Innovation, Competitiveness and Sustainable Development, Metropolitan University, Belgrade. ISBN 978-86-89755-15-2
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-89755-15-2 Претражи идентификатор
VBS COBISS: 268155404
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/915410
URL: https://www.metropolitan.ac.rs/files/2018/10/korica-zbornik-napred-merged_sajt.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Popović Šević, Nevenka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.