Резултати

еНаука >  Резултати >  Neuromarketing as a business strategy
Назив: Neuromarketing as a business strategy
Аутори: Šević, Popović Nevenka  ; Milica Slijepčević  ; Ivana Radojević
Година: 2018
Издавач: Challenges of applied business and social studies, Monograph of the DOBA Business School, Maribor. ISBN 978-961-7061-01-7
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-961-7061-01-7 Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/915413
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Popović Šević, Nevenka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.