Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing strategy of Public sector and sustainable development of tourism
Назив: Marketing strategy of Public sector and sustainable development of tourism
Аутори: Ilić, Milena  
Година: 2012
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-80-555-0607-4 Претражи идентификатор
VBS COBISS 512388194
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/915558
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Ilić, Milena
Напомена: Ilić M, Radnović B, Kovačević S, „Marketing strategy of Public sector and sustainable development of tourism“, 2nd International Scientific Conference Climate Change, Economic Development, Environment and People Conference – CCEDEP 2012, ISBN 978-80-555-0607-4
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.