Резултати

еНаука >  Резултати >  Practical implementation of neuromarketing in different business industries: challenges and trends
Назив: Practical implementation of neuromarketing in different business industries: challenges and trends
Аутори: Popovic Sevic, Nevenka  ; Slijepcevic, Milica  ; Radojevic, Ivana
Година: 2022
Публикација: Annals of Spiru Haret University. Economic Series (Romania)
ISSN: 2068-6900 2393-1795 Annals of Spiru Haret University. Economic Series (Romania) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 22 br. 2 str. 211-227
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/915735
URL: https://anale.spiruharet.ro/economics/article/view/1250/pdf
https://anale.spiruharet.ro/economics/issue/view/143
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Popović Šević, Nevenka
(Preuzeto iz ORCID-a) Slijepčević, Milica
М-категорија: 
23M23 - Међународни часопис категорије M23

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.