Резултати

еНаука >  Резултати >  Practical implementation of neuromarketing in different business industries: challenges and trends
Назив Practical implementation of neuromarketing in different business industries: challenges and trends
Аутори: Šević, Popović Nevenka  ; Slijepčević, Milica; Radojević, Ivana
Година: 2022
Публикација: Annuals of Spiru Haret University, Economic Series, 13(22)
ISSN: 2393-1795 Annals of Spiru Haret University. Economic Series (Romania) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/915735
URL: https://www.researchgate.net/publication/363653216_Issue_22022_PRACTICAL_IMPLEMENTATION_OF_NEUROMARKETING_IN_DIFFERENT_BUSINESS_INDUSTRIES_CHALLENGES_AND_TRENDS#fullTextFileContent
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Popović Šević, Nevenka
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.