Резултати

еНаука >  Резултати >  Digital marketing in public institutions of culture and art in the Republic of Serbia
Назив: Digital marketing in public institutions of culture and art in the Republic of Serbia
Аутори: Savić, Danijel; Popović-Šević, Nevenka  
Година: 2022
Публикација: Bastina
ISSN: 0353-9008 Baština Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: br. 57 str. 507-520
DOI: 10.5937/bastina32-35817
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/915737
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Popović Šević, Nevenka
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.