Резултати

еНаука >  Резултати >  Sustainability 2.0: The Role of Neuromarketing and Organizational behaviour
Назив: Sustainability 2.0: The Role of Neuromarketing and Organizational behaviour
Аутори: Kuleto, Valentin  ; Ilić, Milena  ; Ranković, Marko  ; Nevenka Popović Šević  ; Gurgu, Elena
Година: 2023
Публикација: Annals of Spiru Haret University, Economic Series
ISSN: 2393-1795 Annals of Spiru Haret University. Economic Series (Romania) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 23 br. 4 str. 189-204
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/915740
URL: https://www.ceeol.com/search/journal-detail?id=1878
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Popović Šević, Nevenka
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.