Резултати

еНаука >  Резултати >  Uloga menadžmenta i marketinga u savremenom poslovanju
Назив: Uloga menadžmenta i marketinga u savremenom poslovanju
Аутори: Bojana Ostojić  ; Biljana Ilić  ; Milutin Pećić  ; Jelena Ružić  
Остала ауторства: Vidoje Stefanović; Dragan Klarić; Marko Jurakić; Zorica Đurić  
Година: 2024
Издавач: Niš: Društvo ekonomista "Ekonomika"
Тип резултата: Монографија
ISBN: 978-86-901918-9-5 Претражи идентификатор
Колација: str. 1-290
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/917162
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Ilić, Biljana
Напомена о доступности: Пуни текст је доступан само у штампаној форми
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.