Резултати

еНаука >  Резултати >  A Comprehensive Approach in Measuring Customer Value in B2B Markets from the Supplier's Perspective221
Назив: A Comprehensive Approach in Measuring Customer Value in B2B Markets from the Supplier's Perspective221
Аутори: Zehetner, Andreas; Sudarević, Tomislav  ; Pupovac, Ljubomir 
Година: 2010
Издавач: Steyr, Austrija: School of Management, Steyr
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-3-8322-9078-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 221-233
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/917331
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Sudarević, Tomislav
Напомена о доступности: Подаци и/или пуни текст су непотпуни
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.