Резултати

еНаука >  Резултати >  Types of Modality in English Food Commercials: An Analysis across Media.
Назив: Types of Modality in English Food Commercials: An Analysis across Media.
Аутори: Stefanović, Sofija  
Година: 2020
Публикација: Savremena proučavanja jezika i književnosti
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-80796-52-9 Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/917373
URL: https://drive.google.com/file/d/1FGqq_jmPaB6nq5cO2WfwieBcNe_3Q5vs/view
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Stefanović, Sofija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.