Резултати

еНаука >  Резултати >  Alternativni koncept promotivnih aktivnosti prehrambenih proizvoda
Назив: Alternativni koncept promotivnih aktivnosti prehrambenih proizvoda
Аутори: Sudarević, Tomislav  
Година: 2000
Публикација: Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici
ISSN: 0350-2120 Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici Претражи идентификатор
Издавач: Subotica, Srbija: Ekonomski fakultet u Subotici
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 5 str. 433-439
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/917912
URL: https://scindeks.ceon.rs/article.aspx?query=ISSID%26and%267026&page=40&sort=8&stype=0&backurl=%2fissue.aspx%3fissue%3d7026
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Sudarević, Tomislav
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.