Резултати

еНаука >  Резултати >  Does employer branding retain employees? Job satisfaction as a mediator
Назив: Does employer branding retain employees? Job satisfaction as a mediator
Да ли брендирање послодавца може задржати запослене? Задовољство послом као медијатор
Аутори: Slavković, Marko  ; Mirić, Marija V.  
Година: 2024
Публикација: Теме
ISSN: 0353-7919 Teme Претражи идентификатор
Издавач: Ниш : Универзитет у Нишу
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 48 br. 1 str. 113-130
DOI: 10.22190/TEME230227006S
VBS COBISS: 144825353
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/144825353#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/918518
URL: https://teme2.junis.ni.ac.rs/index.php/TEME/article/view/1763
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.