Резултати

еНаука >  Резултати >  Primeri interdisciplinarnih aktivnosti za unapređenje ekološke pismenosti učenika
Назив Primeri interdisciplinarnih aktivnosti za unapređenje ekološke pismenosti učenika
Аутори: Savić, Slađana D.  ; Županec, Vera; Đorđević, Dragana S.; Blagdanić, Sanja; Veinović, Zorica; Gundogan, Dragana; Stanišić, Jelena; Marušić Jablanović, Milica
Година: 2024
Публикација: Aprilski dani o nastavi hemije 33. Stručno usavršavanje za nastavnike hemije i 5. Konferencija metodike nastave hemije, Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet, Beograd, 24. i 25. april 2024.
Издавач: Beograd : Srpsko hemijsko društvo
Тип резултата: Остало
Колација: str. 29-29
URI: http://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/6494
http://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/6495
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/918685
Пројекат: Ekološki identitet učenika osnovnih škola u Srbiji, Fond za nauku Republike Srbije, ELIPS, broj projekta 1569 / Environmental Identity of Primary School Students in Serbia, Science Fund of the Republic of Serbia, ELIPS, Grant No. 1569
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца