Резултати

еНаука >  Резултати >  Az e-marketing fejlődési irányai nemzetközi és hazai viszonylatban
Назив: Az e-marketing fejlődési irányai nemzetközi és hazai viszonylatban
Аутори: Muhi, Bela  ; Jenei, Ervin; Kőrösi, Gábor; Esztelecki, Péter
Година: 2014
Публикација: Vajdasági Magyar Tudóstalálkozó, 4, Subotica, Srbija, 2014, 12. apr - 12. apr
Издавач: Subotica : Vajdasági Magyar Akadémiai Tanács
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-89095-06-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 131-139
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/919124
URL: https://vmat.rs/wordpress/wp-content/uploads/2017/02/tudasterkep-2014-SMALL.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Muhi, Bela
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.